UI/UX dizains — panākumu vai zaudējumu atslēga

Vai zinājāt, ka jūsu mājaslapas dizains var būtiski ietekmēt jūsu potenciālo klientu uzturēšanās ilgumu jūsu mājaslapā un pat jūsu uzņēmuma nākotni? Statistikas dati rāda, ka mājaslapas dizains ir ļoti būtisks 66 % interneta lietotāju, kas vēlas izdarīt pirkumu. Papildus tam HubSpot 2020. gada pētījums liecina, ka 90 % interneta lietotāju pametīs konkrēto mājaslapu un ir gatavi doties preci iegādāties pie konkurentiem, ja viņus neapmierinās mājaslapas lietojamība jeb IU/UX dizains nebūs sava uzdevuma augstumos.

Skarbi? Jā! Bet tā ir patiesība. Interneta lietotāji nedod atlaides arī iesācējiem… Viņus neinteresē, ka uzņēmums nupat ir uzsācis uzņēmējdarbību. Viņi vēlas ērtu lietojamību, ērtu un patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Tieši ņemot vērā faktu, ka interneta vidē mazajiem uzņēmumiem, tostarp jaunuzņēmumiem, ir jākonkurē ar gigantiem, profesionāla mājaslapas dizainera palīdzība var būtiski uzlabot MUV uzņēmumu konkurētspēju.

UI/UX dizains, kas ir balstīts uz dziļām zināšanām un pieredzi, palīdzēs jums ātri un efektīvi ieviest jaunus risinājumus, kurus jūs varēsiet ātri vien notestēt, lai pārbaudītu to efektivitāti. Bieži vien lielos uzņēmumos sarežģītās informācijas aprites un gausās lēmumu pieņemšanas dēļ līdzvērtīgs process var aizņemt vairākus mēnešus, kamēr dinamiski uzņēmumi var būtiski uzlabot mājaslapas dizainu dažu stundu laikā. Šādus lēmumus var pieņemt, balstoties uz dažādiem pētījumiem, kas tiek veikti, izmantojot daudzveidīgus rīkus, piemēram, mājaslapas statistiku, karstuma kartes, lietotāju uzvedības ierakstu u. c.

Līdzīgi kā daudz kas cits, arī IU/UX dizains ir vairāk vai mazāk komandas — projektu vadītāja, dizainera, satura speciālista, programmētāja u. c. — darba rezultāts. Dažkārt, veicot uzlabojumus, nevar pilnīgi droši apgalvot, ka slikto rezultātu vaininieks ir dizaineris, jo, piemēram, pirkuma pogai bija nepareizs uzraksts, krāsa vai novietojums. Dažkārt arī saturs uz šīs pogas var būt neveiksmīgs… Tādēļ mājaslapas UI/UX dizains ir jāapskata kā kopums, kā komandas atbildība.

Ja apskatāt savas mājaslapas statistiku, iespējams, arī jūs tāpat kā lielākā daļa uzņēmēju konstatēsiet, ka vairums jūsu mājaslapas lietotāju to izmanto mobilajā ierīcē. Plaši skandinātais sauklis „Mobile first” šodien ir realitāte. Īpaši izstrādājot individuālus dizaina risinājumus, ir būtiski pārdomāt efektīvu adaptīvo mājaslapas versiju, kas spēs pielāgoties dažādu lielumu viedierīcēm. Tāpat liela uzmanība ir jāpievērš tam, vai mājaslapa vienlīdz labi izskatās un darbojas arī dažādos interneta pārlūkos.

Tādējādi varētu sacīt, ka arī mājaslapas dizains ir process, kas prasa būtisku komandas darbu, dziļus pētījumus, loģiku, saprātu, datu analīzi, zināšanas par tendencēm un, protams, arī labu gaumi un izcilu stila izjūtu!

Menu
Facebook Pixel kods -