Interneta veikala izstrāde — stratēģisks uzņēmuma lēmums

E-komercijas straujā attīstība un tirdzniecības digitalizācija kopš 2020. gada izvirza pilnīgi jaunus spēles noteikumus. Vēl pirms pāris gadiem bija uzņēmumi, kas spēja nodrošināt pietiekamu naudas plūsmu, neiesaistoties e-komercijā, bet globālā pandēmija šo tendenci ir mainījusi. Tādējādi uzņēmumi, kas nespēj ātri pielāgoties jaunajai ekonomikai, visdrīzāk, būs spiesti ciest zaudējumus vai pat pilnīgi likvidēties.

Tomēr arī interneta veikala izstrāde negarantē veiksmi uzņēmējdarbībā. Ar interneta veikala izstrādi piedzīvojums tikai sākas… Jāņem vērā, ka daudziem uzņēmējiem e-komercija jau ilgu laiku ir bijusi nozīmīgs ienākumu avots vai pat ģenerējusi 100 % ienākumu. Tādējādi viņi šajā laikā jau ir uzkrājuši pamatīgu pieredzes un zināšanu bagāžu par to, kas darbojas, kas ne, ko ir nepieciešams pilnveidot, kur ir jāinvestē un kas ir nevajadzīga laika izniekošana.

E-komercijas iesācēju vidū bieži vien pastāv mīts, ka interneta veikala izstrāde aprobežojas ar programmēšanas darbiem, preču kataloga izveidi un naudas iekasēšanu tiešsaistē. Tomēr mūsu komandas pieredze rāda, ka veiksmīgu interneta veikalu izstrādē un pārvaldībā ir milzīga aisberga neredzamā daļa: filtrēšanas sistēmas izstrāde, norēķinu iespēju pieslēgšana, satura atjaunināšana, interneta veikala integrēšana ar citām sistēmām (noliktava, grāmatvedība u. c.), protams, neaizmirstot par preču piegādes iespējām, kā arī klientu datubāzes uzturēšanu un administrēšanu.

Milzīgās starptautiskās un vietējās konkurences apstākļos uzņēmējiem un izstrādātājiem ir rūpīgi jāizveido interneta veikals no vairākiem aspektiem. Mūsu speciālistu komanda, kurā ir gan pieredzējuši projektu vadītāji, gan dizaineri un programmētāji, kā arī SEO un mārketinga speciālisti, palīdzēs jums izstrādāt efektīvu rīku uzņēmuma biznesa mērķu sasniegšanai. Mūsu komandas ilggadējā pieredze ļauj interneta veikala izstrādē izmantot efektīvākos risinājumus. Tāpat jau vairākus gadus mēs esam gan rūpīgi pētījuši interneta lietotāju uzvedību mūsu izstrādātos interneta veikalos un mājaslapās, gan balstījušies uz pasaules e-komercijas ekspertu pieredzi, zināšanām un pētījumiem. Tādējādi, apvienojot šīs zināšanas, mēs spējam piedāvāt īsceļus dažādiem risinājumiem, kuru rašana citādi aizņemtu vairākus mēnešus vai pat gadus.

Nenoliedzami, e-komercijas projektu izstrādē būtiska nozīme ir SEO stratēģijai, jo, tieši izmantojot Google, daudzi interneta lietotāji meklē interesējošās preces un pakalpojumus. Šajā gadījumā ir būtiski ņemt vērā ne tikai SEO saturu, bet arī daudzus tehniskos aspektus. Daudzi no šiem aspektiem pārklājas ar citām niansēm, piemēram, interneta veikala ātrdarbību. Tai ir būtiska nozīme gan no SEO, gan no lietojamības ērtuma viedokļa. Ja interneta veikala ielādes ātrums ir pārāk lēns, tas ietekmēs lietotāja pieredzi — visdrīzāk, viņš pametīs lapu —, tādējādi tas palielinās nepalicēju procentu (bounce rate), kas arīdzan negatīvi ietekmēs SEO rezultātus. Līdz ar to interneta veikala izstrāde ir process, kurā dažādas gan tehniskās, gan dizaina, gan satura nianses ir cita ar citu saistītas un var pozitīvi vai negatīvi ietekmēt ieņēmumus, ko jūsu uzņēmums gūs no tirdzniecības tīmeklī.

Mūsu komanda līdz šim ir veidojusi interneta veikalus dažādu nozaru uzņēmumiem: gan uzņēmumiem, kas piedāvā iegādāties preces ar piegādi, gan pakalpojumiem — hostinga pakalpojumiem, tiešsaistes konsultācijām u. c.

Menu
Facebook Pixel kods -