Slikts vai labs grafiskais dizains — kā atšķirt

Grafiskais dizains ir māksla kombinēt attēlus un tekstus reklāmas materiālos, grāmatās un žurnālos. Tāda ir oficiālā Oksfordas definīcija šim vārdu salikumam, tomēr šķiet, ka definīcijai ir nepieciešams neliels papildinājums, jo mūsdienās grafiskais dizains aptver daudz plašāku jomu, tostarp mājaslapas.

Šajā kontekstā grafiskais dizains mājaslapā palīdzēs veidot līdzsvaru starp tekstiem un dažādiem vizuālajiem elementiem, piemēram, ikonām un fotogrāfijām. Lai mājaslapa palīdzētu sasniegt uzņēmuma mērķus, ir būtiski pārliecināties, ka tās dizains ir veidots saskaņā ar uzņēmuma stila grāmatu.

Grafiskā dizaina stila grāmata ir veidota, lai definētu dizaina robežas un variācijas, piemēram, kā izmantot logotipu, kādas krāsas lietot, kā izmantot ikonas u. c. Tā vienlaikus atvieglo un sarežģī grafiskā dizainera darbu. Ievērojot stila grāmatas norādes, grafiskais dizaineris uzliek sev ierobežojumus. Nesekojot iepriekš definētiem noteikumiem, ir daudz vieglāk novirzīties no ceļa un radīt kaut ko pilnīgi abstraktu. No otras puses, iespējams, ka dizainerim ir radošas un izcilas idejas kādai konkrētai kampaņai vai pat mājaslapai, tomēr tās nav iespējams īstenot, jo grafiskā stila grāmata to nepieļauj.

Tādējādi iepriekš stila grāmatā definēts un aprakstīts grafiskais dizains palīdz uzņēmumam ieturēt vienotu stilu, veidojot uzņēmuma preču iesaiņojumu, interneta banerus, reklāmas žurnāliem, uzņēmuma vizītkartes, e-vēstules u. c.

Mūsu komandas grafiskajiem dizaineriem ir ilggadēja pieredze un plašas zināšanas. Viņi ir gan piedalījušies dažādu uzņēmumu grafiskā stila grāmatu izveidē, gan veidojuši mājaslapu dizainu, balstoties uz iesūtītām stila grāmatām. Turklāt grafiskajam dizainerim ir plašas zināšanas par dažādu elementu proporcijām un attiecībām vizuālajos materiālos, par kurām jūs varbūt nekad neesat pat iedomājušies, tomēr tās var ietekmēt interneta lietotāju dizaina uztveri jūsu uzņēmuma mājaslapā.

Vai zinājāt, ka kāda populāra sociālā medija pacelta īkšķa ikonu tā grafiskais dizaineris izstrādāja vairākas nedēļas, lai arī varētu šķist, ka tas ir pāris minūšu darbs? Vai citāds dizains būtu izraisījis negatīvas sekas, mēs, visdrīzāk, neuzzināsim.

Rezultātus, kas tiek sasniegti ar grafiskā dizaina risinājumu, var negatīvi ietekmēt vēl daudzi citi faktori, piemēram, neveiksmīga fonta izvēle, nepiemērotas krāsu kombinācijas izvēle, pārāk daudz teksta, pārāk maz attēlu, nekvalitatīvi attēli, dažādi stili, pārāk daudz informācijas u. c.

Profesionāls mājaslapas un citu vizuālo risinājumu grafiskais dizains var būt viena no jūsu mārketinga panākumu atslēgām!

Menu
Facebook Pixel kods -